Mulțumim ca te-ai alăturat familiei noastre. Ai ales automobilul BMW deoarece ai dorit experiența Premium care definește modelele mărcii germane. Aceste standarde nu se rezumă doar la plăcerea de a conduce sau la calitatea tipică BMW. Serviciile BMW te asigură că întreaga experiență in familia BMW este la standarde Premium.
Te susținem să îi oferi modelului tău BMW cele mai bune servicii tehnice. Dacă deții un automobil BMW cu vechime de până la 10 ani și ești la prima intervenție într-un service autorizat BMW, primești cadou un voucher atractiv cu o valoare de minim de 415 lei (TVA inclus) pe care să îl poți folosi la prima ta vizită într-unul din service-urile autorizate BMW.

AVANTAJELE PRIMEI TALE VIZITE LA UN SERVICE AUTORIZAT BMW.

Voucher atractiv de minim 415 RON.

1. Primeşti un voucher cadou în valoare de 415 lei (TVA inclus) cu valabilitate 1 an.

Voucherul  cadou în valoare de minim 415 lei (TVA inclus) este acordat la prima reparație/revizie într-un service autorizat BMW din România și are valabilitate 1 an.

 

2.  Experiența standardelor de calitate BMW Service.

Calitatea serviciilor BMW este superioară serviciilor independente, mulțumită profesionalismului tehnicienilor BMW și folosirii exclusiv a pieselor originale BMW și a aparaturii specializate.

3. Acces gratuit timp de 2 ani la serviciile BMW Mobile Care din România.



Chiar dacă in trecut modelul tau BMW nu a beneficiat de serviciile unui service autorizat BMW pentru schimbul de ulei, nimic nu te împiedică să beneficiezi de serviciile de Mobile Care.

Orice schimb de ulei la un service autorizat din rețeaua BMW îți aduce acces gratuit timp de 2 ani la serviciile de BMW Mobile Care în caz de defecțiuni tehnice, fără a se depăși perioada maximă de zece ani de la data primei înmatriculări a automobilului. Te rugăm să iei în considerare faptul că serviciul de mobilitate BMW în cazul unei defecțiuni expiră la sfârșitului celui de-al zecelea an de la data primei înmatriculări a automobilului tău.

AVANTAJELE ALEGERII BMW.

Odată venit în familia BMW lasă-ne să-ți prezentăm avantajele premium pentru care clienții noștri aleg BMW: transparență, servicii digitalizate, gamă largă de accesorii,  rețea extinsă de service, campanii țintite la prețuri fixe.

BMW SERVICE 5+

Tradiția și valorile BMW sunt răsplătite de loialitatea și pasiunea pe care fiecare posesor le are pentru automobilul său. În semn de respect față de această relație specială, am creat campania BMW Service 5+ cu avantaj client de minim 15% pentru modelele BMW mai vechi de 5 ani.

Poți vedea pachetele disponibile pentru automobilul tău urmând pașii de mai jos.

Mai multe detalii despre BMW SERVICE 5+

TRANSPARENȚĂ ÎN COMUNICAREA CAMPANIILOR TEHNICE:

În cazul în care o componentă nu îndeplinește standardele de calitate BMW cerute sau ar putea prezenta semne de uzură prematură, se poate lua o decizie în astfel de cazuri, de exemplu, înlocuirea gratuită a piesei deteriorate pentru toate vehiculele afectate.

Poți verifica personal dacă automobilul tău poate fi subiectul unei campanii tehnice de rechemare în service.

Campanii tehnice de rechemare în service.

BMW SERVICE INCLUSIVE- AUTOMOBILE RULATE.

Uită de griji. Cu BMW Service Inclusive nu te mai gândești la cheltuielile de întreținere: plătești o singură dată o sumă fixă şi beneficiezi pe toată durata sau kilometrajul selectat de toate lucrările de service incluse în pachet. Aceasta reprezintă un avantaj economic considerabil față de plata pentru fiecare lucrare în parte, prețul ramânând fix si nefiind atins de fluctuațiile inflației.

BMW DIGITAL SERVICES.

Ne adaptăm tendințelor si vrem sa fim mereu in contact cu tine. Rămâi conectat si ușurează-ți viața folosind următoarele servicii:

MY BMW APP:

Cu aplicația My BMW rămâi conectat la automobilul tău BMW chiar şi când nu ești în interiorul său. Aplicația planifică călătorii ținând cont de situația curentă din trafic şi te avertizează să pleci în timp util. În cazul unei defecțiuni, transmite automat locul unde te afli şi date despre automobil, astfel încât să poți primi ajutor cât mai repede posibil. Aplicația îți amintește și să faci o nouă programare în service și oferă multe alte funcții care sunt extinse în mod constant.

Mai multe detalii despre MY BMW APP.

PROGAMARE ONLINE.

Facem programările mai convenabile ca oricând: cu ajutorul programărilor online de la BMW, poți efectua acum programări în service cu doar câteva click-uri şi la orice oră pe site-ul partenerului tău BMW Service – cât mai rapid posibil. Conform nevoilor tale. Atunci când ți se potrivește cel mai bine. Programeaza-te online

DIGITAL SERVICE RECEPTION:

Cel mai bun service. Complet fără contact. Ai opțiunea de a preda automobilul tău BMW la unul dintre punctele noastre de service fără contact. Pentru a realiza acest lucru, faceți o programare prin telefon sau online la centrul BMW Service şi selectați recepția în service fără contact. Cu câteva zile înainte de programarea stabilită, vei primi un link de la partenerul nostru care te va direcționa către pre-înregistrare. După această pre-înregistrare, vei primi un cod care deschide seiful tău personal. Îți lași cheia acolo şi o ridici din nou mai târziu.

SMART VIDEO COMMUNICATION:

Datorită BMW Smart Video Communication – sistemul inovator de dialog video – poți vedea pur şi simplu tot ce fac experții noștri de service. Pe durata reparațiilor în service la partener a automobilului tău BMW, vei primi prin e-mail, SMS sau prin aplicația My BMW un video creat direct în atelier.

Indiferent unde te afli, poți vedea exact ce servicii de mentenanță şi reparații suplimentare sunt necesare. De asemenea, vei primi și o ofertă detaliată a lucrărilor de service propuse. De îndată ce te-ai convins, poți aproba cu un singur click.

PROGRAMEAZĂ-TE LA SERVICE.

  Completează formularul de mai jos şi un reprezentant BMW Artizan te va contacta în curând şi îţi va transmite toate informaţiile suplimentare de care ai nevoie.

    Informații personale

    Maşina actuală

    Consimţământul meu cu privire la comunicarea de marketing.

    Solicitare de schimbare privind formularul de consimţământ şi dreptul de revocare.  

    În al treilea rând: Pot în orice moment să revoc declarația de consimțământ acordată BMW România S.R.L., cu efect pe viitor. După revocarea completă, profilul meu de client nu va mai fi procesat și nu voi mai primi comunicări de marketing. Prin intermediul canalelor de comunicare specificate, pot să solicit informații privind datele mele stocate de către BMW Express Motors S.R.L. şi/sau BMW România S.R.L., precum și corectarea, ștergerea sau blocarea datelor mele personale. Informații suplimentare privind prelucrarea datelor mele personale de către BMW România S.R.L. și drepturile mele pot fi găsite online în politica de confidențialitate BMW menţionată în cele ce urmează:

    Contact BMW Express Motors S.R.L., +40 729 333 311, contact@bmw-bistrita.ro, Politica de confidenţialitate online.
    Contact serviciu de clienţi BMW, +40 312 269 269, infobmw@bmw.ro, Politica de confidenţialitate online.

    ÎNTREBĂRI FRECVENTE.

    Această campanie este adresată oricărui automobil BMW înmatriculat în România, a cărui vechime nu depăşeşte 10 ani.

    Voucherul cadou de 415 lei (TVA inclus) este oferit oricărui posesor de automobil BMW din România cu vechime de până la 10 ani, când acesta face prima vizită la un service autorizat BMW din ţară. Apoi, voucherul poate fi folosit de client la a doua intervenţie la un service autorizat BMW.
    Sunt luate în considerare doar intervențiile de ordin tehnic sau de reparare a caroseriei, care implică şi costuri de manoperă şi sunt achitate de catre proprietarul / utilizatorul automobilului. Nu se acordă voucherul pentru reparaţii achitate de asiguratori (poliţe CASCO, RCA) pentru cumpărarea produselor de lifestyle sau a accesoriilor originale BMW, care nu includ şi costuri de montaj. De asemenea, voucherul poate fi folosit doar pentru intervenţii în service a căror valoare este de minimum 415 Lei (TVA inclus).

    Voucherul cadou este valabil 1 an şi poate fi folosit oricând pe parcursul acestui interval.

    Nu se acordă contravaloarea în bani a voucherului.

    Voucherul acordat la prima vizită poate fi folosit o singură dată. După ce este folosit, voucherul este reţinut la service-ul autorizat BMW unde s-a efectuat intervenţia tehnică.

    Întreaga reţea de service-uri autorizate BMW din România participă la campania “Welcome to BMW FAMILY”.